söndag 3 maj 2009

Kort sammanfattat!

Denna helg som har varit ovanligt lång har också varit ovanligt kul!
Kort sammanfattning:

Torsdag: Kväll i Smedsbyn med roliga människor och väääldigt god mat!

Fredag: Klassfest i Gammelstad. Det roligaste på länge måste jag säga. Men bilder och sådant därifrån tror jag nog ni vill slippa.. =)

Lördag: Maja sov över från fredagskvällen och när hon skulle hem på lördag så hade jag lyckades kolla fel på busstiderna, så hon kom inte hem utan fick stanna en natt till. Fast det var bara kul! Robinsson, en bra film och massa mat, godis, popcorn, smush, mackor m.m. blev det. Inte helt fel måste jag säga!

Söndag (idag): Maja for hem ganska tidigt. (12.00 är väl tidigt, eller hur Matilda?) Resten av dagen har jag städat, putsat fönster och bytt gardiner. Ljuset i mitt rum är nu oslagbart!

___________________________________________________________

Maja goes wild. Iakta bilden mycket noga, det kanske är den första och sista på Maja med utsläppt hår ;)
(Förlåt Maja för bilden, men du var så söt att jag inte kunde motstå!)


Mitt fina, nystädade rum! Underbart!

3 kommentarer:

Matilda sa...

Åh! Vad fint det blev! :) Och Maja lilla, mera utsläppt hår åt folket!!!
Tidigt?! Pyttsan!

Maja sa...

Ja tokigt vilken höjdarhelg!:D Och förresten gud vad tjocka vi lät när du rabblade upp allt vi hade ätit så där på en lista:P Hehe, Mat for president!
Tokigt fint rum! och tokigt med mitt utsläppta hår också : )
Och slutligen har jag bara en sak till att säga; Den här karrébiten ser ut som Israel!

Elin sa...

Gah, det var suuuper! Jag vill ha bilder, skicka? Miss you!

(Sötis Vimes är fin i sitt hår)