torsdag 14 maj 2009

Hjärna, musikal, shrek och balett

Uppdateringen här på min blogg har varit den sämsta i världshistorien under den sista tiden, men jag har mycket annat på min hjärna just nu.. Den är lite overloaded.. :/

Igår var jag med Matildas familj för att de hennes lillasysters musikal och idag var vi på dansuppvisning med klassen, för att se Shrek och Lejonkungen som var estet 3:ornas slutproduktion. Så de sista dagarna har varit fyllda med dans, och då måste ju även bloggen vara det ;)

Där av kommer två mycket fina bilder från i helgen när jag och Matilda drog lite dancemoves uppe på mitt rum! Oh yes, vi är kungligt bra på balett! Vigheten sitter som den ska ;)



Hm.. virrigt inlägg det var idag.. Det kommer bättre om ni bara håller ut!)

3 kommentarer:

Matilda sa...

Ooo, wa shuuuusigt! ^^

Kicki sa...

Sv: Bara internskämt ;)

Emma sa...

Jag vet! Och nu kommer det nog fler dansbilder efter våra galna dansövningar på altan! ;)