torsdag 9 juli 2009

Michael Jackson

Jag hade svurit till mig själv att jag inte skulle skriva något om Michael Jackson här på bloggen. Det känns nästan lite uttjatat tycker jag.. Tidningarna har skrivit om det jag vet inte hur många dar. och även på internet har folk snackat Jackson hur länge som helst nu.
I princip alla stora bloggare har tillägnat inlägg till honom, och så även alla små..

Så jag ville inte göra det här. En Jackson fri zon liksom..
Tolka mig inte fel, för killen var grym på det han gjorde, och jag vet att han förändrade musikvärlden och säkerligen många andra världar. Men det har spårat ur lite nu.. (enbart min personliga åsikt)

Men ändå så sitter jag nu här och skriver om killen Michael. Men så råkade jag se den här videon och den är så härlig!!

Det är tydligen Bounce som gått ut på olika ställen i Stockholm och "drar lite moves"
Så underbart att ens komma på den iden, och jag kan tänka mig att många människor åkte hem från jobbet lite gladare den dagen!

Jag älskar hur dans kan beröra så många och hur vackert det kan vara fast man inte är proffesionell dansare!!
Se och njut!

http://

2 kommentarer:

Matilda sa...

Näääää! Vad coolt! :D
Åh, vad coolt!
Asså oj!!!
Jag kan säga "coolt" hur många gånger som helst!
ÅÅÅÅÅH vad coolt!

Emma sa...

Hihi! Jag vet!!
Jag fick gåshud! :o