tisdag 21 juli 2009

Freedom

Nu är jag ledig!! Jag har just tagit ledigt resten av den här veckan och hela nästa vecka! Nu måste jag hitta på massa roligt att fylla ut tiden med! Vem vill göra något med mig? ;)

Ikväll ryktas det om en tjejkväll hos Emma J! Trevligt eftersom jag knappt träffat henne sen, jaa, jag vet inte när.. (Och Kajsa och Matilda; jag tar med era burkar och former, sockar och filmer ikväll)

I morgon följer jag med mina päron till Storforsen.. Jag har hört att det ska var fint där, så det måste jag ju kolla in ;)
Men sen har jag inget för mig. Då blir det LOV! Yesyes, me like

.................................................................................
Det trista med det här är att det regnar. Jag vet inte hur vädergubben där uppe kunde göra så mot mig, för jag har sagt klart och tydligt att jag ville ha sol.. :/







Inga kommentarer: