söndag 2 augusti 2009

Min Blogg

Jag har just suttit och läst igenom massa gamla inlägg här i min blogg för att kunna kategorisera dem. Och herregud vad mycket meningslöst jag skrev där i början. Nästan alla inlägg hamnade under kategoring "massa babbel" vilket inte är något bra..

Inte för att jag vet om mina inlägg har någon större mening nu heller, men det känns ändå som om jag för det mesta har något att komma med, eller något att berätta, när jag knåpar ihop något här på bloggen. Annars får ni hojta till, eller åtminstonde slänga in en kommentar och säga
"Emma ta dig i skinnet nu! Skriv något vettigt eller lägg ner för gott!"

Eller, ja.. Det behöver ju inte stå precis så, formuleringen får ni göra själva ;)

Men för er som tycker att min blogg är underbart kul, rolig och underhållande så att ni skulle vilja läsa den ännu en gång så har jag gjort det lite enklare för er. Alla inlägg är nu kategoriserade i 5 olika "etiketter" som den här hemsidan så fint kalla dem.

Det finns nu:
Dagens citat: Roliga saker som folk runt omkring mig säger, och som får mig att skratta. En favorit måste nog ändå vara den senaste om Frisyrerna.
Jag märkte också nu att Lisa har varit med i väldigt många sådana inlägg.. Märkligt ;)

Kompisar: Det är nog trots allt för er, mina kompisar som jag har den här bloggen (ta åt er äran) och därför är det väldigt många inlägg som handlar om just er. Plus att ni är de som oftast hamnar på bild =)

Massa Babbel: Denna kategori är som jag sa tidigare väldigt onödig och tråkig att läsa, men sådant måste också finnas, för annars uppskattar man inte det som är kul ;) klyschigt va?!

Mitt Liv: Mitt högst intressanta liv har också fått en alldelens egen kategori. Denna kan läsas om du är en hemlig beundrare som avgudar mitt liv och vill veta allt jag gör varje sekund av mitt liv.. Mycket läsvärt :S

Youtube: Massa tips på små filmer från youtube. Jag tycker sånt är jätteskojigt, så då får ni stå ut med det, oavsett vad ni tycker.. För jag bryr mig inte ;)


Nu har jag skrivit alldeles för mycket och alldeles för länge. I morgon börjar jobbet om och jag ska upp tidigt. Väldigt kul, nu när det är typ finaste vädret på länge.. :/

Inga kommentarer: