måndag 29 juni 2009

Solen skiner idag.. Oboj!

Det är vackert väder.
Och när det är det tänker jag inte sitta inne och knattra ner några meningarn på min blogg, utan då tänker jag njuta av solen isället!

Helgen har varit helt otrolig kul. Så otroligt kul att jag knappt kan tro att det har hänt, och jag har svårt att förstå hur vi någonsin ska kunna slå den. Jag har ju fan kännt mig lycklig hela tiden!!

men det kommer fler dagar och jag tror att den här sommaren kommer bli underbart, och väldigt många fler roliga dagar kommer det bli!

jag orkar inte sitta och ladda upp massa bilde från helgen just nu. Kanske kommer de senare, kanske kommer de inte alls..

Tillsvidare kan ni kolla på den här videon. Ni behöver inte se hela om ni inte vill, men se ett tag! Jag råder er: Luta er tillbaka ochvar beredd på att förundras och gapa av beundran, för det lovar jag att ni kommer göra. Killen är ju helt j*vla otrolig!


http://

1 kommentar:

Maja sa...

Skål för sommaren!