tisdag 16 februari 2010

Borta i Niemi

Helgen som var spenderade jag med Maja borta i Niemisel!
Bilder får förklara resten av helgen..

Den bestod bla av:
Varma mackor till frukost :D

En morgon-Maja. Alltid lika söt!

Snöänglar

Maja!

Soliga prommenader i skogen

Åka i backe :D (Jag har massa blåmärken på benen nu.. :/ )

Snökojsbygge. (Ja, vi gjorde massa barnaktiviteter)

Monsterkatten Musse

Här ser man hans riktiga sida..

Ännu mera mat, det känns som om vi åt hela tiden..

Sällskapsspel

Massa katter, hundar...

och andra djur..

Nu blir det SYTYCD!! :D

2 kommentarer:

Maja sa...

Åh! Äntligen har jag hittat din blogg igen! Jag tappade bort för något tag sen, men nu hittade jag tillbaka!
Vad mysigt vi såg ut att ha! Det var helmysigt också tykte jag=) Men vi får inte glömma bodenhelgen!

Emma sa...

Men MAJA!! Hur kan du tappa bort MIN blogg?! Du borde straffas för det nästan ;)

Ja, Bodendagen får vi inte glömma! Kanske någon dag under lovet, eller vad tror du?