fredag 7 augusti 2009

LEDIG

Nu har jag jobbat min sista dag för den här sommaren och det känns skönt må jag säga!!
Ledigledigledig!

Det är mycket som händer inom de närmsta dagarna nu..
Alldeles snart ska jag dra iväg mot Svartöstan för vran grill/klassfest som blir kvällens händelse.
Efter det kommer 3 små söta flickor hit och sover, för i morgon drar vi till IKEA. Då blir det shopping till de nya lägenheterns som mina fina vänner ska få.

Efter IKEA blir det ännu en grillfest att se fram emot! Denna gång i Niemisel, vilket jag hoppas blir rikitgt skojigt det också! Hem kommer jag nog inte förän på söndag

Som ni förstår så kommer jag alltså inte hinna uppdatera något mer förän måndag som tidigast. Men då kommer det bilder i massor och säkert lite roliga händelser också! =)

Inga kommentarer: