måndag 20 april 2009

Massa Babbel

Ikväll har det varit alldelens för mycket leka och alldelens för lite plugg.
Jag tänkte ju att jag skulle göra hela mitt resultat till min psykologirapport idag, men istället blev det bilåkning, bilfotning, och sista timmen bara massa nöjesgöra på datorn. Inte ett enda ord på psykologin blev gjort.. Blä för min dåliga självdiciplin.

Det här är iallafall ett av resultaten av min kväll. Lite cool tycker jag allt att den är, även om det ser konstigt ut här på bloggen när skuggan är avklippt.
Nu är klockan snart 22.30 och jag ska gå och sova. Jag for ju in till stan redan med 6.30 bussen och gick sedan till 17.15. Lite sömn förtjänar jag nog.

Till Maja:
Förlåt. Jag gjorde inget till samhällsen, men jag har däremot en ny idé vi kan göra om våran nuvarande går åt skogen =)

4 kommentarer:

Matilda sa...

Gah! Precis en sån där hade Peter, superfin! :)

Majset sa...

Men gulle dig då! Haha, jag kan ju trösta dig med att jag inte gjorde någonting själv heller:P Men jag känner att vi är inne på rätt spår nu, och när vi väl kommer igång kommer vi att göra det jävligt bra! Man jobbar ju bäst med kniven på strupen! Elle hur?:P

Emma sa...

Jo, jag känner mig också helt nöjd nu med vårt ämne, det känns bra..
Och jag kollade upp halkbanan också. Det visade sig att jag hinner hem till 13.00 (tror jag det var) Då hinner vi ju plugga massor. Jippie.. not!

daniel sa...

ja så kanske det är. de såg ut att hålla ihop bra :)