tisdag 30 december 2008

Gott Nytt År!

Ja, Eftersom det är kväll nu och jag ska se en film snart så kommer jag inte få någon annan tid än nu för att säga Gott Nytt År!
För i morgon bär det av ganska tidigt till Piteå Havsbad med Matilda och hennes familj, sedan far vi nog direkt till Johanna där kvällen kommer spenderas! Jag ser faktiskt fram emot detta väldigt mycket, fast det är Nyår, vilket är en högtid som jag inte gillar. Ja, jag faktiskt hatar den! men det här året har den potential till att bli något bra! =)
Fast det ska i och för sig bli storm i morgon. En klass två varning. På radion varnade dom folk för att gå ut pga att det kunde bli en fara för allmänheten. Och kalt skulle det bli också.. :/
Hur ska det då gå med raketerna i stan? Aja.. vi får se..

Nu, 8 mile.

(En bild från 2006 som jag rotade fram.)

Inga kommentarer: