onsdag 25 mars 2009

Småfolket

Detta är väl ungefär vad min vardag har innehållit de senaste 3 veckorna.
Små människor, galonbyxor och vattenpölar.
Men de är söta!! =)

Idag var min sista dag bland detta småfolk.. Det kändes trist och jag kommer sakna dem och även mina "jobbarkompisar" De var så himla härliga även om jag kanske inte tyckte det just i början.
Och idag så fick jag blommor av dem, och det tyckte jag var jättegulligt! Massa fina gula rosor.
Jag känns det ännu mer som vår, och jag är glad!


( Jag hade massa söta bilder på några av barnen på dagis, men eftersom jag inte känner dem eller så, vill jag inte lägga ut bilder på dem på internet. Men barn är härliga att fota. Bilderna blir så ärliga..)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, ad underbart att jobba med barn! Vi har ingen APU i år och jag som hade taggat så mycket -.-
Du är en underbar fotograf, har jag berättat det? Älskar dina bilder, de är så fulla av liv.

Hur har det kommit sig att jag inte fått din blogg och att jag av ren slump hittar den? Ajja bajja flicka lilla, snart åker du på smisk!

Anonym sa...

Elin sa allt! Öh.. fast det där med smisk är jag inte delaktig i.. men annars sa hon allt!

Emma sa...

Men tack era små sötisar!