söndag 11 januari 2009

Livet?

Skolan har börjat och det känns inge bra, utan bara jobbigt..
Är det de som är att vara skoltrött, för i så fall är jag det.. :S

Jag fotar ingenting, och jag har noll i ork och vilja plus att jag tror att jag håller på att bli sjuk.
Men många saker håller mig uppe. Det är inte bara dåliga saker med allt, utan överallt finns det ljusgliptar. Det gäller bara att se dem =) London är väl den största just nu! Bara tanken på resan, och allt får mig att le. Jag länkar som en tok på att få komma bort, och göra något nytt och roligt!
Allt är bokat och klart nu. Hotell och flyg, check!

Jag hoppas att allt känns bättre snart! Då ska jag komma tillbaka med full kraft och allt. Då ska jag byta den här fula layouten som jag för bara någon vecka sen tyckte var ganska snygg. Nej, den ska bort, och något snyggare ska in.. Men det blir senare.

Nu; film =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Yo emma!